"Haunted House"
HAUNTED
HOUSE (video)
Oh no! Here
we go!
Walking
through the haunted house
The haunted
house, the haunted house
What do you
see?
Boy: I see
Skeletons!
Skeleton:
Good evening, would you like to dance with us?
Oh no! Here
we go!
Walking
through the haunted house
The haunted
house, the haunted house
What do you
see?
girl: I see
a witch!
Witch:
Would you like to have some soup...with worms? Hee hee hee heehee!
Oh no! Here
we go!
Walking
through the haunted house
The haunted
house, the haunted house
What do you
see?
Boy: I see
a ghost!
Ghost:
Ooooooooo….
Oh no! Here
we go!
Walking
through the haunted house
The haunted
house, the haunted house
What do you
see?
Boy: I see
a monster!
Monster:
Raaaaaw...Just kidding, didn’t mean to scare ya., would like to be my friend?
Kids: Sure!
Monster:
Yippee! I’ve got some new friends!
Oh no! Here
we go!
Walking
through the haunted house
The haunted
house, the haunted house
What do you
see?
Boy: I see
a zombie!
Zombie:
Yes, I’m a zombie. But no, I’m not an unintelligent, people eating,
troublemaker. No. I’m just an ordinary friendly zombie who enjoys knitting
clothes for my monster friends.
Oh no! Here
we go!
Walking
through the haunted house
The haunted
house, the haunted house
What do you
see?
Boy: I see
a vampire!
Vampire: If
you have time, please join us for the annual Halloween dance party downstairs!
Haahahaha!
kids and monster family: la la la la la la…...
HALOWEEN GAMES
GAMES
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Para reconocer vuestro esfuerzo y dedicación, he pensado que cuando entréis en el blog participéis en “Comentarios”.
Esto será tenido en cuenta de forma positivamente en la evaluación. Para los que no tengan posibilidad de usar el blog no se tendrá en cuenta su falta de participación y no influirá de ninguna manera en la evaluación.
¿Cómo participar en el blog?
Haciendo comentarios con respeto, buena ortografía y siguiendo el guion:
1. Nombre y curso.
2. Contenido trabajado.
3. Tiempo dedicado.
4. Poner si lo hiciste solo o con alguien.
5. Opinión personal del contenido trabajado.